Олімпійський тиждень

Завдання: 
  • Закріпити у дітей фізичні якості: швидкість, силу, спритність, кмітливість, увагу.
  • Повторити правила гри з футболу ( футзал ).
  • Ознайомити учнів зі спортивними досягненнями українських спортсменів з 1952 по 2000 рік.
Основна мета уроку:
  • Формування в учнів стійкого інтересу до занять фізичними вправами, масового та олімпійського спорту – посла миру, духовності, єдності.
  • Сприяти зміцненню здоров’я учнів, залученню до спортивних змагань засобами: естафети, ігор, вправ.
  • Виховувати в учнів почуття гордості за свій народ, за успіхи своїх однокласників, свідоме ставлення до занять фізичною культурою.
У теоретичної частини уроку діти були ознайомлені з:
  • історією Олімпійських ігор;
  • девізом класу;
  • програмою змагань.
У практичної частини уроку були проведені з дітьми:
  1.  Загальнорозвиваючі вправи.
  2. Організуючі вправи.
  3. Вікторина.
  4. Спортивні естафети :
    • біг з передачею естафетної палички;
    • багатоскоки;
    • переміщення з обручем;
    • ведення м’яча лівою та правою рукою;
    • хто далі кине м’яч однією рукою від плеча?;
    • збий кеглі;
    • хто далі стрибне?;
    • хто найсильніший?;
    • попадання в ціль.
     Підведення підсумків та нагородження переможців – грамотами а також цінними подарунками. Зміст уроку відповідав дидактичним принципам, науковості, доступності, послідовності. До участі в уроці було залучено випускників навчального закладу, що мали спортивні досягнення .
Зміст уроку був спрямован на всебічний розвиток учнів, їхніх духовних якостей, зміцнення здоров’я, уміння самостійно займатися вправами, на попередження захворювань, здійснення самоконтролю за станом здоров’я.

"Змагання серед шостих класів"

"Змагання для третьго класу"


"Вправи з обручами"


"Змагання серед других класів"


"Малюнки"

Комментарии